2 grudnia 2016

Nowy kolor włosów

Hej!
Nie wiem jak to jest, że zawsze na zimę przyciemniam włosy, a na lato rozjaśniam. Moje gusta zmieniają się najwyraźniej razem z porami roku, haha.
Tak naprawdę od zawsze marzę o rudych włosach i na pewno jeszcze kiedyś takie będę mieć! Podobają mi się jednak też ciemne włosy i takie aktualnie mam.
Kupiłam dwie farby: jedną w kolorze "intensywna miedź", drugą "kasztanowy brąz". Szczerze, myślałam, że wyjdą jaśniejsze, ale takie też mi się podobają. Są ciemne, a w świetle się mienią na czerwono! Szczerze mówiąc, ostateczny efekt i tak zobaczę dopiero jutro, w świetle dziennym. Jestem też ciekawa, co mi na nowy kolor powiedzą jutro w OOK. :D





 Przy okazji, na zdjęciu powyżej włosy są ugniecione z użyciem żelu lnianego.






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz