18 listopada 2016

Przegląd Poezji Śpiewanej i Piosenki Poetyckiej - Pniewy 2016

Cześć!
Ostatnie dwa dni były dla mnie bardzo intensywne, ale najpierw opiszę dziś.
Byłam w Pniewach na XVI Przeglądzie Poezji Śpiewanej i Piosenki Poetyckiej.
Uwielbiam tam jeździć, bo organizatorzy, co trzeba im przyznać, umieją stworzyć klimat. Przyciemniona sala, krzesła przy stoliczkach, na których palą się świeczki, co roku jakiś oryginalny wystrój. Był to mój czwarty udział w Lirze i oczywiście ostatni, bo jestem w klasie maturalnej.
Kolega ode mnie ze szkoły dostał wyróżnienie (czego mu gratuluję! <3).

Moje wykonanie "Jaka róża taki cierń" możecie zobaczyć tutaj:



Przed ogłoszeniem wyników, tradycyjnie, odbył się koncert. W tym roku gościem był Grzegorz Tomczak. Mnie się podobał, sprawiał wrażenie sympatycznego, przed każdym utworem mówił jakiś cytat.

Ogólnie, mimo tego, że nic nie osiągnęłam na dzisiejszym przeglądzie, cieszę się, że pojechałam. W sumie próbowaniem nic się nie traci. :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz