1 listopada 2015

Wrzesień i październik 2015 - treningi

Cześć! :) 
Mam trochę do nadrobienia..mówiłam sobie, że wstawię tak rozpiski, jak rozpisane miałam treningi, czyli do połowy września i od połowy września, ale jednak rozpiszę dwa miesiące na osobnych grafikach. 

Może najpierw efekty. Moja kondycja oczywiście w bieganiu jest coraz lepsza, jednak zaniedbałam ćwiczenia na poszczególne partie ciała (np. brzuch), przez co po wczorajszym dniu mam zakwasy ma brzuchu... Oskar pojechał do rodziny, a ja nie miałam co robić, więc włączyłam Mel B, włączyłam Skalpel (a raczej część) i tak ćwiczyłam sobie przez 1,5h. W listopadzie mam zamiar pilnować tego, by dwa razy w tygodniu ćwiczyć w domu, zobaczymy jak wyjdzie. 

Jakoś łatwiej jest mi się zmotywować do biegania, niż do ćwiczenia w domu, choć na dworze wieczorami jest już teraz zimno, a w dodatku biegamy po ciemku.:D

Może zacznijmy od efektów. Od połowy sierpnia (pomiary z 19.08.15) spadł mi 1cm z talii, 1cm z pupy, 1cm z biustu, 1cm pod biustem, 1cm z lewego uda (prawe stoi w miejscu :c), po 1cm z każdej łydki. Waga w miejscu - 58,5kg. 

Aktualne wymiary:
-Talia 65cm
-biodra 89cm
-pupa 92cm
-biust 80cm
-po biustem 67cm
-uda l/p 52/54cm
-łydki l/p 36/35
-ręka 24cm

W sumie z moich wymiarów wyszczupliłabym jeszcze trochę nogi i byłoby idealnie, ale chciałabym też trochę bardziej wyrzeźbić brzuch, więc czas się za to wziąć. To jednak najlepiej byłoby widać na zdjęciach, a nie na wymiarach. Przydałoby mi się lustro w pokoju :D








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz