18 października 2015

Aktualizacja włosów - październik 2015

Cześć! :)
Powinnam pisać teraz wrześniową aktualizację z wrześniowymi zdjęciami (a w sumie od dwóch tygodni powinna być na blogu), ale stwierdziłam, że lepiej w połowie miesiąca pokazać jakieś bieżące zdjęcia. 

We wrześniu dwa razy i w październiku raz udało mi się zrobić "niedzielę dla włosów". Pielęgnacja nadal silikonowa, używałam cały czas szamponów i odżywek z Syoss'a, a teraz kupiłam komplet z Dove. Dopiero dwa razy go użyłam, ale jak na razie jestem jak najbardziej na "tak" :). 

Szczerze mówiąc, nie pamiętam ile razy olejowałam włosy przed myciem. Na pewno mało. Jakoś nie mogę się zmotywować, znaleźć czasu - zawsze przed myciem włosów idę biegać i nie do końca na rękę jest mi olejować je, bo to niestety widać. Nakładam za to olejek na włosy po myciu na końcówki (zahaczając o wyższe partie) i jeszcze nigdy nie przedobrzyłam z ilością. 

Włosy kręcą się ładnie, ostatnio je za to wyprostowałam. Dopiero wtedy było widać jak niewiele brakuje mi do wcięcia w talii. Wiadomo, w swoim naturalnym stanie brakuje im dużo więcej, ale mnie i tak motywuje fakt, że to już niewiele :D

Dlatego też od 2 października wcieram Jantara. I naprawdę mi się to udaje. Zapomniałam tylko raz - przyznaję się :D. Nie mierzyłam długości, więc nie stwierdzę, o ile urosły, ale mam zamiar w każdym miesiącu coś wcierać. W lutym połowinki, motywują mnie do zapuszczania.

Niestety, żeby nie było tak kolorowo, mam sporo pojedynczych rozdwojonych/połamanych końcówek. Wiem, że to głównie od plecaka i zaniedbania olejowania. Podcinam je nożyczkami z Rossmann'a do włosów.

I taki bonus- jak byłam na noc u Kamili, to jej mama uczesała mi warkocza. Zwykły dobierany warkocz, ale jaką ja miałam z niego radość! Na co dzień nie ma mnie kto czesać.:(










3 komentarze :

  1. Warkocz cudowny. Były by jeszcze piękniejsze w samym brązie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. You are putting a good contain on this blog on regular basis. I like this. Have a look on my movies blog. Where I got 10000 visit per days after working 6 months on my blog http://guruofmovie.com. Hope you will enjoy my blog contain.

    OdpowiedzUsuń