1 września 2015

Niedziela dla włosów #7 (w poniedziałek c:)

Hej!
Koniec wakacji, liczę na to, że rutyna, która powróci, zmotywuje mnie do cotygodniowych "SPA" dla włosów... Zaczęłam od dnia wczorajszego. 

Zmoczyłam włosy wodą, a następnie nałożyłam na nie olejek Welness&Beauty , który przepięknie pachnie! Po około czterech godzinach umyłam włosy szamponem Syoss i nałożyłam na kilka minut odżywkę z tej samej serii (Repair Therapy). Mokre włosy wypsikałam odżywką z Gliss Kurr'a, a następnie ugniotłam głową w dół złotą Isaną. Poszłam spać w mokrych włosach, specjalnie nie związywałam ich, by ładnie się ułożyły i.. to był dobry pomysł :).




Włosy od góry i tak są nieco rozprostowane przez to, że miałam na oczach opaskę do spania, ale i tak skręt zaczyna się wyżej. Pofalowane były nawet pasma przy twarzy! A to zdarza się baardzo rzadko. :)

Dodam tylko, że olejek z Welness&Beauty swój zapach zostawił na moich włosach pomimo tego, że były myte i nakładałam inne produkty. Nadal pachną tym olejkiem! :D

6 komentarzy :

  1. Mam bardzo podobny skręt, ale u mnie jest na odwrót, pasma z przodu kręcą się czasami aż za dobrze, a tył prawie, że prosty ;) nie mam pojęcia co zrobić, żeby i włosy z tyłu się zakręciły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może włosy z przodu masz lekko podniszczone i dlatego ładniej się kręcą? U mnie to chyba dlatego tył się kręci lepiej, bo rozjaśniony :D

      Usuń
  2. Ile warstw włosów masz pocieniowanych? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwie warstwy, z czego ta górna jest po prostu krzywa (kiedyś miałam górną warstwę do ucha i dolną do zapięcia od stanika, ale ścinałam i teraz nie ma już między nimi aż takiej różnicy) c:

      Usuń