2 sierpnia 2015

Włosy - lipiec 2015

Hej!
Mam wybitnie mało zdjęć włosów z tego miesiąca. Naprawdę. 
Lipiec nie był łaskawy dla moich włosów. Kąpiele w jeziorze, wyjazd nad morze, wyprostowałam je z okazji urodzin Oskara, pieściło je słońce i wiatr. Trochę się buntują i rozdwajają, ale myślałam, że będzie gorzej. Nie przesuszyły się. W sumie poza rozdwojonymi końcówkami i to nie wszystkimi, a pojedynczymi, pomimo wszystko aż tak nie ucierpiały.

Zaniedbałam nieco olejowanie, ale nadal o nim pamiętałam. Myłam włosy średnio co 2-3 dni i zazwyczaj był to komplet keratynowy z Syoss'a. Używałam oleju z pestek winogron do olejowania włosów, a zabezpieczałam je odżywką w sprayu z Gliss Kurr'a. Taka pielęgnacja na razie u mnie zostanie, od wczoraj zaczęłam trzy tygodnie z Jantarem. W lipcu też przez trzy tygodnie go wcierałam. 

To chyba tyle, czas na zdjęcia :)

z lampą i bez



w cieniu i w słońcu

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz