9 czerwca 2015

Wyzwanie książkowe 2015

Hej! :) 
Jakiś czas temu koleżanka podesłała mi taki oto obrazek:


Najpierw powiedziałam, że w to wchodzę, a potem się przeraziłam, widząc książkę po angielsku i książkę historyczną/polityczną. Jedną po angielsku czytać zaczęłam, ale idzie mi słabo. Historyczna/polityczna przeraża mnie całkowicie. Ale dam radę! 

Piszę tutaj głównie o tym po to, by zmotywować siebie, a przy okazji może podsunąć pomysł komuś :) 
Od początku roku już kilka książek przeczytałam, więc dopasuję je do poszczególnych opisów.
Nie mam tylko pojęcia, czy można łączyć kategorie np. jeżeli ma dwóch autorów i jednocześnie w tytule jest imię. Nie mam pojęcia. Myślę, że to nie ma wielkiego znaczenia. Ważne jest samo czytanie :D 

Dla mnie to nie tyle szansa poznania wielu nowych książek, ale raczej autorów. Zazwyczaj biorę książki autorów, których znam. Mam okazję zrobić inaczej :) 

Także życzę sobie i innym powodzenia! 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz