4 czerwca 2015

Wyjazd do Wrocławia

Hej! :)
Myślałam, że czeka mnie to dopiero w wakacje, ale jednak nie - dziś jadę z babcią do Wrocławia. I wracamy w niedzielę. I w sumie nie wiem, czy powinnam narzekać, bo mam dużo nauki, czy cieszyć się, bo przynajmniej już dziś wezmę się za któryś z przedmiotów, a nie dopiero w niedziele za wszystko od razu (tak by pewnie było, gdybym zostawała na miejscu). Prawdopodobnie dziś wieczorem pójdziemy na Fontannę Multimedialną, ponoć jest jakiś specjalny pokaz-babcia tak wyczytała. 

Przy okazji muszę się pochwalić - jeżeli zaliczę na 5 w przyszłym tygodniu WOS, WOK, geografię i matematykę (tu mam dwa sprawdziany) to... będę mieć średnią 5.0! Chyba, że inny z nauczycieli mi zaniży, ale tak czy inaczej pasek mam prawie gwarantowany, a na tym mi najbardziej zależało.:D



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz