30 czerwca 2015

Włosy - czerwiec 2015

Cześć!:)
Kolejny miesiąc za nami, czas więc zobaczyć, jak sprawują się włosy. 
Zaniedbałam nieco olejowanie, ale wczoraj kupiłam olej z pestek winogron, więc mam motywację. Liczę na to, że sprawdzi się dużo lepiej niż oliwka babydream, bo po niej nie mam żadnych cudownych efektów. W tym miesiącu podcięłam także końce (starając się nie stracić na długości) oraz przerzuciłam się na silikonową pielęgnację. Niedawno pisałam, że poza kompletem Elseve planuje jeszcze jakiś z Nivea, ale zmieniłam zdanie i kupiłam keratynowy komplet z Syoss'a.:) 
Wiem, że silikony obciążą mi włosy i nie będą się kręcić, lecz raczej falować, ale szczerze mówiąc, to na taki efekt liczę. Gdy włosy mam mocno pokręcone, to próbując rozczesać je z oliwką na dłoniach lub odżywką przy myciu, wyrywam ogromną ilość. 

Ostatnio przez papiloty moje włosy strasznie ucierpiały, co będzie można zobaczyć na jednym ze zdjęć. Suche, spuszone, ściągając papiloty sporo włosów dosłownie wyrwałam, bo nie szło ich nawet rozplątać. Nigdy więcej. 

Na pierwszym zdjęciu widać rzeczywistą długość moich włosów. Sięgają za zapięcie od stanika. Nie są krótkie, ale nie są też jakoś wybitnie długie, jak wydają się na zdjęciach...a szkoda :D Jeszcze będą!

Nie używałam w tym miesiącu ani lokówki, ani prostownicy, choć ta bardzo mnie kusiła. Użyłam tylko raz suszarki, ale z ciepłym (nie gorącym) nawiewem, więc można wybaczyć :) 













Włosy po wysuszeniu suszarką:


Włosy po papilotach:





Tutaj włosy pierwszy raz po oleju z pestek winogron, komplecie syoss, odżywce b/s Gliss Kurr oraz Isanie : 





2 komentarze :

  1. Jakie masz śliczne włosy!

    Podoba mi się wszystko: kolor, objętość, połysk i długość! :-)

    OdpowiedzUsuń