25 czerwca 2015

To już jutro!

Cześć! :)
Nikomu nie trzeba mówić, jaki jutro dzień. Zakończenie roku szkolnego. Każdy uczeń i każda uczennica na niego czeka. Nie jestem wyjątkowa, tez nie mogę się doczekać wakacji! :D
W sumie... ostatnio śmiałam się z moim chłopakiem, że nie do końca jestem pewna, czy chcę zakończenia roku bardziej ze względu na wakacje, czy bardziej ze względu na to, że w końcu ubiorę sukienkę i buty zakupione we Wrocławiu. To takie trochę głupie, ale co ja poradzę? Planuję do tego zrobić sobie na głowie burzę loczków i pomalować paznokcie pod kolor sukienki.

Biała sukienka i loczki - prawie jak aniołek!

Na jutrzejszym zakończeniu mam śpiewać Hymn Polski, a wcześniej na mszy psalm oraz pieśni z kilkoma osobami. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po naszej myśli i ostatnie godziny spędzone w tym roku szkolnym będą naprawdę pozytywne!




1 komentarz :