21 czerwca 2015

Niedziela dla włosów #5

Hej!
Zmotywowałam się dziś do zrobienia czegoś pożytecznego dla włosów. I jestem zadowolona :)

Na początku nałożyłam na rozjaśnianą część włosów oliwkę Babydream na jakieś hm.. półtorej godziny? Coś koło tego. Następnie wymieszałam kilka składników, a dokładniej:
-pół kostki drożdży (+2,5 łyżeczki wrzątku)
-2 łyżeczki oleju rycynowego
-4 łyżeczki oliwki Babydream
-1 łyżeczkę gliceryny
-2 łyżeczki maski Kallos Keratin (takie duuże łyżeczki c:)





Tę mieszankę nałożyłam na włosy na trochę ponad pół godziny, a następnie umyłam włosy szamponem Elseve i nałożyłam z tej samej serii odżywkę na kilka minut.







Po odsączeniu wody ręcznikiem wgniotłam we włosy Isanę.
Po wysuszeniu włosy były nieco spuszone (chociaż się kręciły), więc popsikałam je odżywką z Gliss Kurr'a i zaplotłam w warkocz na dobre półtorej godziny, jeśli nie dłużej. Po rozpuszczeniu wyglądały już bardzo dobrze, były miłe w dotyku, gładkie i takie... rzeczywiście nawilżone aż po same końce! :) 








1 komentarz :

  1. Piękne włosy :) Maska z isany jest rewelacyjna, bardzo lubię jej używać jako odżywki bez spłukiwania i do stylizacji, a ta odżywka z gliss kura zawsze ratuje moje włosy po spuszeniu :D

    OdpowiedzUsuń