10 maja 2015

Niedziela dla włosów #3

Witam! :)
Dzisiejsza "niedziela dla włosów'' była nadzwyczajnie udana!
Zaczęłam od przygotowania ciekawej mieszanki. 
Wymieszałam pół kostki drożdży, odrobinę mleka, olej rycynowy, oliwkę babydream i odżywkę Diplona (wersja dla włosów farbowanych). 
Mieszanka była specyficzna w zapachu- słodki, lecz nadal drożdżowy.
(Przy okazji nasunęło mi się pewne przemyślenie - kupiłam drożdże, by upiec ciasto a włosy skorzystały przy okazji, czy kupiłam drożdże, by nałożyć je na włosy, a przy okazji upiekłam ciasto?)

Po półgodzinie chodzenia we włosach owiniętych siatką foliową i ręcznikiem, umyłam włosy szamponem Natei (z biedronki, wersja do włosów suchych) oraz nałożyłam wyżej wspomnianą odżywkę na kilka minut. 

Owinęłam włosy ręcznikiem, a gdy wchłonął już nadmiar wody, ugniotłam włosy głową w dół Isaną Proffesional (Effektiv-Kur Oil Care). Niestety nałożyłam trochę zbyt wiele produktu, więc gdy włosy już wyschły ugniotłam je jeszcze raz na sucho.

Po dzisiejszym zabiegu włosy są nadzwyczajnie miłe w dotyku!
Czuć, że naprawdę są nawilżone aż po same końce!
Końcówki są tak samo przyjemne do głaskania jak włosy u nasady, a to już jest naprawdę coś na moich włosach! :D


Z lewej zdjęcie po wyschnięciu, z prawej po ponownym ugnieceniu na sucho. 






2 komentarze :

  1. Są fantastyczne! Marzę o takim skręcie i nawilżeniu *.*

    OdpowiedzUsuń