6 maja 2015

Majówka

Cześć! :)
Z racji matur dla mnie majówka trwa dłużej niż trzy dni, z czego oczywiście ogromnie się cieszę!
Niestety dziś już ostatni dzień błogiego lenistwa, a potem muszę wziąć się ostro do roboty. Wbrew pozorom maj i czerwiec to najgorsze miesiące w szkole, ponieważ zbliża się wystawianie ocen więc jest więcej sprawdzianów, więcej kartkówek itd. Dodatkowo piękna pogoda nie zachęca do nauki, bardziej kusi spacer, rolki, ćwiczenia... ale dam radę! :)

Moja majówka była w sumie przyjemna. Spacery, ćwiczenia, lody.. dziś idziemy z Oskarem do gimnazjum odwiedzić zespół, może uda się, bym śpiewała razem z nimi w czerwcu gdy biskup przyjedzie!

Ostatnio na spacerze spotkaliśmy białe sarny! Widziałam je już w naszym lesie wielokrotnie, ale tym razem postanowiłam podejść bliżej. Spróbowałam zrobić im zdjęcia, po przybliżeniu widać je trochę, aparat w telefonie jednak z odległości ok. 20m nie miał szans zrobić wyraźnych zdjęć. Nie zmienia to jednak faktu, że byłam naprawdę blisko! I nawet nie ja je przestraszyłam, a wiewiórka, która akurat przebiegła po suchych liściach...





























Brak komentarzy :

Prześlij komentarz