30 kwietnia 2015

Włosy - kwiecień 2015

Witam! :)
Koniec miesiąca, czas na aktualizację włosów. 
Z moich zapisek wynika, że umyłam w tym miesiącu włosy 11 razy (czyli co 2-3 dni), z czego trzy razy olejowałam je, a trzy razy myłam metodą OMO, gdzie pierwsze "O" to była maska kallos silk. 
Rozjaśniona część włosów nadal lubi się przesuszać, ale nie mam rozdwojonych końcówek, więc jest dobrze. W tym miesiącu jednak strasznie wypadają mi włosy. Podejrzewam, że wpływ na to mogła mieć choroba i antybiotyk, ale naprawdę wypada ich ogromna ilość :( 

Tak prezentowały się włosy w ciągu ostatniego miesiąca:




I kolejne zdjęcie jest robione dzisiaj. Przyznam się jednak, że nieco oszukane, ponieważ na konkurs podkręcałam lokówką niektóre pasma - z tyłu widać dokładnie dwa, z przodu podkręconą miałam grzywkę :)



Kto wie, może za rok będę chwalić się włosami w wymarzonej długości.... :)
Jeszcze trochę niestety brakuje. A tak bardzo już chciałabym mieć włosy do pasa... 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz