18 marca 2015

Ubrania z allegro

Witam!
Już dawno temu zauważyłam, że na allegro można kupić świetne rzeczy w niskich cenach. Nawet doliczając koszt przesyłki wychodzi zazwyczaj taniej niż kupując normalnie w sklepie.
Niedawno szukałam po wszystkich sklepach w moim mieście bolerka, żakietu lub czegoś w tym 
rodzaju-nie miałam zbyt wysokich wymagań, miało być po prostu ładne i w cenie do 50 zł. 
Cóż... poszukiwania zakończyły się niepowodzeniem. Postanowiłam więc poszukać czegoś w internecie. Trafiłam na aukcję bolerka, które spodobało mi się, a było w takiej cenie, że postanowiłam domówić coś jeszcze i znalazłam rozkloszowaną spódniczkę. Jedynym moim dylematem przy zakupie był kolor spódnicy, zdecydowałam się w końcu na niebieską. :) Bolerko jest na mnie idealne i pięknie leży, spódnica jest mi nieco za szeroka, ale wiedziałam o tym kupując, ponieważ rozmiar uniwersalny to 74, ja mam w talii 68 więc spódnica opada mi po prostu niżej, ale nie przeszkadza mi to..i tak jest świetna! 













1 komentarz :