8 marca 2015

Coraz bliżej wiosny!

Witam!
W dni takie jak dzisiejszy czuję się naprawdę znakomicie.
Świeci słońce i jest kilkanaście stopni, na rower mogłam iść w samej bluzie.
Kocham ten czas gdy na dworze robi się coraz ładniej.

W ostatnim czasie mam motywacje do ćwiczeń i mam nadzieję, że tak szybko mi nie minie.
Nie mam pojęcia, czy cokolwiek dadzą, skoro nie zmieniłam diety (pozdrawiam z czekoladą milką oreo...), ale odkryłam, że pomagają na bezsenność.
Jeżeli w ciągu dnia poćwiczę, umyję się wcześniej niż zaraz przed snem i wypiję na noc kubek melisy, to śpię do rana! A to naprawdę wyczyn w moim wykonaniu. 

Jeszcze tylko cztery miesiące i czeka mnie błogie lenistwo!
Przyszły tydzień mam zawalony sprawdzianami, ale jakoś nie mam ochoty o tym myśleć. Martwię się jedynie sprawdzianem z hiszpańskiego, bo mam same 5 i żal mi to zmarnować, ale myślę, że do wtorku się nauczę!
















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz