3 stycznia 2015

Nowy rok

Witam!
Trochę czasu mnie tu nie było.. no cóż, zdarza się :D
Jak rozpoczęliście nowy rok?

W poniedziałek przed Sylwestrem udało mi się rano spotkać z Dawidem na jakieś dwie godziny. Miło czasem spotkać się i pogadać, jak już przyjaźni się z kimś kilka lat. 
Wieczór minął mi bardzo wyjątkowo z Oskarem.. -.^

Teoretycznie Sylwestra miałam spędzać z Oskarem u niego w domu. Alicji jednak posypały się nieco plany, więc stwierdziłam,że możemy ją odwiedzić. Poszliśmy do niej koło 23 i siedzieliśmy wspólnie aż do 1 w nocy. A  w sumie to.. chodziliśmy po Bielawach, a dopiero po północy weszliśmy do domu. 
Po powrocie od Alicji kolejne godziny spędziliśmy na gadaniu. Mieliśmy oglądać jeszcze jakiś film, ale.. jakoś nie mieliśmy ochoty. Dopiero koło 5 rano od Oskara rodziców poszli znajomi i zrobiło się spokojniej. 
Do domu wróciłam przed 9 i resztę dnia spędziłam na czytaniu książki. 

Pozostałe dni aż do powrotu do szkoły planuję spędzić z Oskarem. Wczoraj z jego rodzicami układaliśmy puzzle, byłam z siebie dumna, bo ułożyłam jeden element dosyć spory (całe puzzle mają ponad 1000 kawałków...). Ogólnie nigdy nie lubiłam układania puzzli, bo nie mam do tego cierpliwości, ale akurat wczoraj było fajnie :D 











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz