18 stycznia 2015

Gitara

Hej!
Od zawsze chciałam umieć grać na jakimś instrumencie. 
Próbowałam na pianinie, na jedną rękę mi nawet wychodziło, na dwie nigdy nikt nie chciał mi pokazać jak grać.
Gdy byłam młodsza mama próbowała mnie nauczyć grać na gitarze, ale po 15 min rzuciłam wszystko i powiedziałam, że nie mam cierpliwości.
Teraz chęć wróciła.
W piątek przyniosłam od Oskara gitarę (oddam jak kupię swoją... ) i codziennie chociaż chwilę próbuję grać. Nie wytrzymuję długo, strasznie bolą mnie palce. Mam wrażenie jakbym na palcu wskazującym miała ranę pod skórą. Ale próbuję! Na razie ładnie wychodzi mi a moll, d moll i A-dur, D-dur :D
Trzymajcie kciuki! 



2 komentarze :

  1. I would love to Invite all blogger to get a nice amount from writing. If any blogger wish to make 100$ per day just from article writing click to join this opportunity on http://www.guruofmovie.com/2015/01/write-for-us.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę zapału.
    Moja gitara leży na szafie zakurzona, a mam ją od dwóch lat :c

    Zapraszam do mnie ( http://vatnajokul.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń