18 grudnia 2014

Mój pierwszy raz .. na skrzypcach!

Cześć!
Dziś wieczorem odbyła się nasza klasowa Wigilia. Zleciała bardzo szybko. Gdy odkryłam, że wychowawczyni gra na skrzypcach, od razu zaczęłam ją męczyć, żeby mnie czegoś nauczyła. Padło na kolędę "Lulajże Jezuniu''. Pierwszy raz mogłam zobaczyć skrzypce z bliska. Pierwszy raz miałam ten instrument na rękach. Wiadomo, nie wyszło cudownie, ale ja jestem z siebie dumna! Musiałam mieć zdjęcia, musiałam nagrać filmik na pamiątkę. Musiałam! 

Rano także nie było nudno! Na 8 poszłam do gimnazjum na próbę, o 9 rozpoczęliśmy jasełka. Cieszę się, że mogłam na nich być! Ten czas był naprawdę cudowny! 
Po jasełkach odwiedziłam kilku nauczycieli oraz byłam na wigilii klasowej naszej pani prowadzącej zespół, ponieważ czekałam, aż u mnie w LO rozpoczną się lekcje (szłam dopiero na 10.50). Dostałam kawałek piernika. Był pyszny!









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz