2 grudnia 2014

Kreatywny świecznik :)

Cześć!
Często można spotkać tego typu rzeczy na internecie, na stronach z inspiracjami :) 
Stwierdziłam, że skoro inni mogą, to ja też!
Stworzyłam ozdobny świecznik.
Tak naprawdę to słoik po dżemie, ale cii. Wierzę, że to świecznik. 

Nie miałam gazety, więc poszukałam jakiegokolwiek artykułu w internecie. Aby było ciekawiej, poszukałam po angielsku. Tekst jest chyba stary, ale co tam, ma posłużyć za ozdobę a nie lekturę. Przyznam się, że nawet nie czytałam. 
Artykuł wydrukowałam i pocięłam na mniejsze kawałki, dopasowane do wielkości słoika. 
Wszystkie kawałki pogniotłam tak jak ten po prawej. Dlaczego? Z dwóch powodów: pognieciony papier łatwiej przykleja się do szkła i gazeta miała wyglądać na starą - miało to dodać świecznikowi charakteru. 




Dodatkowo potrzebowałam oczywiście słoika, kleju, nożyczek i teoretyczne sznurka,ale jako iż nie posiadam, wykorzystałam czarną i różową wełnę - jak dobrze jest mieć babcię robiącą na drutach! 




Przed przyklejeniem ostatniego kawałka, wycięłam w nim serduszko, przez które wypadać będzie światło ognia.
Po naklejeniu czas na owijanie! 
Nie wykorzystałam całej wełny. Owinęłam wokół górnej części słoika, zawiązałam kokardę i ... prawie gotowe! 





Ostatnim krokiem jest...oczywiście włożenie świeczki i zapalenie jej! 
Teraz świecznik jest gotowy i może śmiało ozdabiać pokój.:)





A tak po zgaszeniu światła. Prawda, że ślicznie?



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz