9 grudnia 2014

Jeszcze dwa tygodnie!

Cześć!
Za dwa tygodnie koniec szkoły!
Już chciałabym Święta...
Nie mam zielonego pojęcia, jakie prezenty porobię, ale mam jeszcze trochę czasu na zastanowienie.

W tym tygodniu nauczyciele muszą nam wystawić oceny semestralne. Wychodzą mi głównie 5-4 i jakoś z dwie 3. Więc chyba nie jest tak źle jak na zmienianie szkoły po półtora miesiąca nauki hahah :D

W weekend była u mnie Alicja na noc, pomagała mi robić dziergać bombki na kramik w naszej szkole. Byłyśmy też na pizzy, chwilę u Oskara, trochę pogadałyśmy... 


Taka ciekawostka: ostatnio z Oskarem piekliśmy kasztany - tak, kasztany. Naprawdę były smaczne! Więc jeśli ktoś zobaczy w sklepie to... polecam!



A taki mały przyjaciel mnie odwiedził dzisiaj rano! Prawda,że śliczny? 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz