11 listopada 2014

Długi weekend!

Hej! ♥
Od czwartku mam długi weekend, cztery dni wolnego, żyć nie umierać!
Większość czasu spędzam z Oskarem,wczoraj jednak pojechałam do Poznania na dwie godziny, by spotkać się z Olgą. Naprawdę szkoda, że nie mogłyśmy pogadać dłużej, ale liczę na to, że uda nam się spotkać podczas przerwy świątecznej! Trzeba coś wykombinować. :D

Wczoraj był równy miesiąc, jak jestem w LO na miejscu. Nawet nie wiedziałam,że to tak szybko minęło. Czy żałuję? Raczej nie. Mogę śpiewać, mogę chodzić na siatkówkę, mam więcej czasu dla siebie i dla bliskich... Wiadomo, żal mi trochę tamtej klasy, tamtej szkoły, żal mi zostawienia ''wielkiego świata'', ale ..mogę powiedzieć, że nie żałuję tej decyzji. 

Już w piątek Lira. Nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że duet wykonany z Oskarem wyjdzie nam cudownie! 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz