9 października 2014

Spotkanie z Gabrysią!

Witam!
Bardzo rzadko pisałam w ostatnim czasie, teraz jednak planuję to zmienić. Będę mieć o wiele więcej czasu, więcej możliwości, ale o tym kiedy indziej! :)

Po południu pojechałam pociągiem do Poznania, by spotkać się z Gabrysią. Tak fajnie wyszło, że jechałam z moją panią od chemii z gimnazjum! 

Z Gabrysią spotkałyśmy się w Plazie. Byłyśmy w KFC na krusher'ach, obeszłyśmy chyba całą galerię, aż w końcu usiadłyśmy na dużych, fioletowych kanapach i zajęłyśmy się rozmową. Przejrzałam jej wszystkie zdjęcia w telefonie, są genialne! Dużo przepięknych krajobrazów.. ahh ta Norwegia :D
Bardzo się cieszę, że udało nam się spotkać i spędziłyśmy ze sobą ten czas! Nie było go zbyt dużo, po niestety pociąg powrotny miałam jeden o sensownej godzinie, ale to zawsze coś! :)




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz