2 października 2014

Jesień nadchodzi..

Cześć!
Zacznę chyba planować bardziej tematyczne posty niż ogólne, ponieważ codziennie pisanie jak było w szkole byłoby już teraz bez sensu. :)

Wczoraj byłam na zawodach sportowych od samego rana, wymarzłam niemiłosiernie. Biegłam w sztafecie i byłam zadowolona ze swojej pierwszej zmiany, niestety później dziewczynie wypadła pałeczka ;/ no trudno, takie rzeczy się zdarzają,następnym razem będzie lepiej. :) 

Dziś mieliśmy w szkole dzień pierwszoklasisty. Lekcje zaczynałam dopiero o 10.50 , miałam matematykę i zajęcia na auli, a o 13.10 wszystko się skończyło i każda pierwsza klasa zwolniona była do domu! Z Olgą siedziałyśmy na dworcu, byłyśmy w McDonald'zie na lodach, czesałam ją, a potem przyjechałam pociągiem do domu. 


Rano w Terranovie kupiłam przeurocze rękawiczki! Już ostatnio jak je widziałam, tak mnie urzekły, że musiałam je mieć. Po prostu musiałam. I kropka.



Dziś po południu wybrałyśmy się z babcią do sklepów, głównie po buty jesiennie dla mnie. Nie mam zielonego pojęcia jakim cudem, ale moje jak widać po kartoniku, pochodzą z działu dziecięcego. Podobały mi się najbardziej w całym sklepie, hahah :D 




I tak bardziej ambitnie, zaopatrzyłam się w atlas. Wczoraj kolorując mapki konturowe zauważyłam, że atlas, który mam w domu, zaznaczoną ma jeszcze Jugosławię. No cóż, z niego już na sprawdzian się za bardzo uczyć nie mogę, trzeba było kupić nowy.:D Jakoś nie bardzo miałam ochotę szukać mapek w internecie, uczyć wolę się jednak z książek, a atlas zawsze się w domu przyda.





Miesiąc chodzę już do liceum, miesiąc dojeżdżam. W sumie to nawet mi się to podoba. Prawie się przyzwyczaiłam. Co mogę to odrabiam lub uczę się w pociągu, dokańczam w domu, wieczory mam wolne. Wracam późno, ale nie zawsze wcześnie jadę. Klasę mam bardzo fajną, sympatyczną, wesołą. Mam nadzieję, że będziemy zgrani przez te trzy lata i miło przetrwamy naukę w liceum!

Widać oczywiście różnicę poziomów i wymagań, ale mam nadzieję, że niedługo się przestawię i będzie już coraz lepiej!

1 komentarz :

  1. rekawiczki powalajace
    Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń