12 października 2014

będę mieć...

Hej!
Z Oskarem i jego rodziną pojechałam dzisiaj do Poznania. W sumie nie wiem po co, ale to można pominąć. Oskara rodzice kupowali mu okulary. Jak to ja, musiałam go skrytykować,ale w sumie nie wygląda w nich tak źle :) 

Za zakup okularów Oskar dostał także bony o wartości 100 zł, z czego jeden mi dał i prawdopodobnie w przyszłym tygodniu pojadę z babcią po okulary dla mnie. Badania miałam robione w kwietniu, jest październik, a ja dopiero będę je załatwiać, hahah :) Na szczęście moja wada jest niewielka i nie muszę nosić okularów na co dzień, tylko w domu przy komputerze, do czytania,tv itp... Wyglądam w takich rzeczach okropnie, obojętnie czy są to zwykłe czy przeciwsłoneczne okularki :D


młodszy brat Oskara, czyli pretekst do zdjęcia w ogromnym bucie. ^^

1 komentarz :

  1. Nice review done by you for this article. Actual some change need to done in this article. But I also like this article as well as you have nice skill to review please come on http://guruofmovie.com and review for my blog.

    OdpowiedzUsuń