6 września 2014

Powrót do domu

Hej!
Po prawie trzech tygodniach wróciłam do domu! Owszem, przez ten czas spędziłam dwie czy trzy noce u siebie, ale zazwyczaj byłam jednak gdzie indziej. :) 

Ostatni tydzień spędziłam u wujka i cioci. Zaczęła się szkoła, poznałam nową klasę, nowych nauczycieli... i ogólnie jestem zadowolona! Dziewczyny okazały się sympatyczne, nauczyciele są całkiem fajni (chociaż jeszcze nie wszystkich poznałam). Niestety jak to w ''lepszych'' szkołach bywa, od samego początku jest dużo nauki. Już mam zapowiedziane dwa sprawdziany na przyszły tydzień i w jeszcze kolejnym 'kartkówkę', choć do nauczenia mam 3 strony słówek w trzech odmianach. Ale nie narzekam! Jeśli ogarnę się organizacyjnie, to dam radę! Dziś się lenię, chociaż nie do końca, bo zrobiłam sobie notatkę z polskiego.

Rano poszłyśmy z babcią do Denaru po resztę potrzebnych mi rzeczy (które nawet nie wiedziałam, że mogłyby się przydać....) i po buty na WF. W poniedziałek po lekcjach podejdę kupić ćwiczenia,w szkole zamówię książki do języków i koniec! Będzie już komplet :D 


Prezent od cioci - biżuteria ♥ 


...i moja urocza kuzynka!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz