1 września 2014

Nowa szkoła

Hej!
Dziś z samego rana pojechałam do Poznania. Na 9 miałam rozpoczęcie w kościele, ale wcześniej spotkałam się z koleżanką.  Po kościele mieliśmy apel w auli szkoły a następnie spotkanie w klasie. Zostaliśmy zaskoczeni testem z angielskiego, który miał na celu przydzielenie nas do odpowiedniej grupy językowej.

Po rozpoczęciu nowego roku szkolnego i nauki w liceum, z kilkunastoma osobami z klasy poszliśmy do Starego Browaru posiedzieć, lepiej się poznać. Ogólnie klasa wydaje się sympatyczna, może być wesoło :) Mam nadzieję, że się zgramy i te trzy lata będą bardzo udane ! 

22 i 23 września jedziemy na wycieczkę integracyjną. Prawdopodobnie będziemy wszyscy spać na jednej sali! 

Z Oskarem byliśmy na chwilę odwiedzić moją babcię w szpitalu. Ponoć jutro ma wyjść, chociaż za jakiś czas będzie musiała wrócić. 

Po południu odprowadziłam Oskara na pociąg, a sama pojechałam do cioci i wujka. Zjadłam obiad i poszłyśmy z ciocią na zakupy. Trochę tego przyniosłyśmy, hahah :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz