26 sierpnia 2014

U cioci i wujka

Hej!
Wczoraj przyjechałam do cioci i wujka. Pomagam im trochę przy opiece nad ich córką (moją kuzynką<3). Karmię ją, uspokajam gdy chce płakać, przebieram... W sumie to bardzo fajne zajęcie!

Byłam wczoraj także spotkać się z dziewczyną, która będzie ze mną od września w klasie. Bardzo sympatyczna! Odprowadzała mnie ciocia na malte i trochę się spóźniłam, ale mam nadzieję, że Alicja mi to wybaczy :D Spędziłyśmy razem jakieś 3 godziny i był to bardzo przyjemnie spędzony czas! :D

Dzisiaj wujek z ciocią wzięli Zuzie na szczepienie i cały czas miała dużo energii, a potem jak z ciocią wzięłyśmy ją na spacer to zasnęła i śpi aż do teraz! W sumie powinna się niedługo obudzić, bo dwie godziny temu był jej czas na karmienie, ale na razie cierpliwie czekamy :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz