6 sierpnia 2014

Nowa sukienka

Hej!
Mojej babci koleżanka prowadzi Second Hand. Gdy babcia plotkowała, ja zupełnie przez przypadek znalazłam śliczną sukienkę! Teoretycznie właścicielka SH stwierdziła, że jest to tunika, jednak.. moim zdaniem to jest sukienka, a przynajmniej tak wygląda na mnie!:) Pochodzi z H&M i co najśmieszniejsze, jest w rozmiarze 34, czyli XS. Tego bym się nie spodziewała! 

Oprócz tego odwiedziłyśmy z babcią rano Rossmann'a i kilka sklepów. Głównie potrzebowałam mojego ulubionego płynu do demakijażu (dwufazowy z Ziaji). 

Po południu zrobiliśmy sobie z Oskarem przejażdżkę rowerową. Słonawy, Rudki i jeszcze raz Słonawy. Jak na razie trwamy w naszym postanowieniu, by jeździć trzy razy w tygodniu, oby tak dalej! 

Nie najlepiej się dziś czułam, ale za to Oskar rozpieścił mnie ciastkami a'la delicje a pod wieczór ciepłą herbatą (kiedy ja taką ostatnio piłam?). Do tego dostałam ultimatum, że mam nie siedzieć do późna na komputerze. Musiałam obiecać, że przed północą pójdę spać. I weź tu się człowieku przyznaj do gorszego samopoczucia....; ) 





4 komentarze :

  1. Powodzenie w dalszym postanowieniu ;)
    Czasami w second handach mozna znalezc swietne rzeczy ;)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka *-* Nie spodziewałabym się,że coś tak fajnego można znaleźć z tym sklepie,ja tam nigdy nie umiem znaleźć nic ciekawego... :>
    Też ostatnio byłam na przejażdżce rowerowej,ale niestety słabo u mnie z kondycją i syzbko z niej wróciłam XD

    bywiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I WANT TO TELL YOU THAT IF YOU ARE A MOVIE LOVER THEN YOU MUST CLICK ON http://www.guruofmovie.com

    OdpowiedzUsuń