3 sierpnia 2014

Farbowanie włosów

Cześć!
Pragnęłam być ruda i.. prawie jestem. Jaśniejsze pasma moich włosów mają piękny miedziany kolor, ciemniejsze niestety... wpadają w wiśnię. Postanowiłam sobie, że w przyszłym tygodniu kupię farbę i gdy tylko wypłucze mi się szamponetka, zrobię sobie jasnorude włosy. To jest mój plan i mam nadzieję,że się nie rozmyślę! 

Oprócz malowania włosów szamponetką byłam także u Oskara. Obejrzeliśmy dwa filmy,z czego jeden był polski  - "Och Karol 2". Jaki ten film jest chory! Hahah, ale naprawdę można się pośmiać :D






Mam wrażenie, że aparat "zjadł" trochę kolory na zdjęciu po prawej .;/



1 komentarz :

  1. You have a nice collection I love your collection so much hope you will like my indian movie collection http://www.guruofmovie.com

    OdpowiedzUsuń