10 lipca 2014

Zakupy ubraniowe

Cześć!
Byłam dziś na targu i zakupiłam kilka rzeczy. Najbardziej cieszę się z sukienki, która jest po prostu.. śliczna! *.* Przynajmniej dla mnie. Bluzki były przecenione, jedna za 10 zł lub 3 za 20 zł, wiadomo, co się bardziej opłacało. Wykorzystam je zwłaszcza do spódniczek, choć jedna najładniej będzie wyglądała jesienią z długimi spodniami lub jeszcze latem z krótkimi spodenkami. Do tego krótki topik, który będzie idealny do sukienki noszonej na wysokości talii :D Przy okazji pokażę też zakupioną niedawno tunikę oraz spódnicę kupioną wczoraj. Jeszcze nigdy w tak krótkim czasie nie nabyłam tylu rzeczy,hahah. :D 






















2 komentarze :

  1. Bardzo podoba mi się pierwsza sukienka. :) Zakupy zawsze poprawiają humor i dobrze na nas wpływają. :)

    OdpowiedzUsuń