28 lipca 2014

Trzy dni

Cześć!
Nie pisałam bloga cały weekend. Nie dlatego, że byłam zajęta, wręcz przeciwnie - spędziłam calutki weekend w domu i stwierdziłam, że nie jest to na tyle ciekawe, by opisywać codziennie. :) Grałam (głównie w The Sims 2) oraz czytałam książkę "Wybrani" , którą dostałam od Gabrysi - na tym zleciał mi cały weekend.

Dziś było już ciekawiej. Co prawda rano i większość popołudnia spędziłam z książką i The Sims2, to późnym popołudniem poszliśmy z Oskarem na spacert, zahaczając o lody, a później siedzieliśmy u niego. Dosyć mocno się rozpadało, więc większość czasu siedziałam na parapecie słuchając deszczu, wpatrując się w okno i rozmawiając z Oskarem. Wieczorem przyszedł do nas jego brat i zaczął się zaczepiać, więc ten nasz spokój nieco minął.:D 








Sobotnie wypieki :D




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz