21 lipca 2014

Spotkanie z przyjaciółmi

Hej!
Dziś z okazji moich wczorajszych urodzin spotkałam się z Gabrysią, Weroniką, Alicją i oczywiście Oskarem. Spotkaliśmy się najpierw u mnie, a następnie poszliśmy do mieszkania mojej mamy.Tańczyliśmy na Dance Central, wiele było kombinacji zanim ogarnęłam, jak to w ogóle włączyć, hahah! :D Z Oskarem knuliśmy także niecny plan zrobienia gofrów i początkowe nam pięknie wyszły, niestety... po dorobieniu ciasta już nie były takie cudowne. Trudno! Jeszcze zostanę mistrzem w pieczeniu gofrów. 
Po skończeniu zabaw w domu z dziewczynami poszłyśmy na pizzę, a później z Gabrysią posiedziałam jeszcze trochę na krawężniku czekając, aż babcia ją odbierze i rozmawiając. Przy okazji ją uczesałam.. jakie ona ma piękne włosy! Takie długie i gładkie i miłe w dotyku.. *.* 

Prezenty ♥
Od Oskara <3


Od mamy :D


Od Weroniki ^^


Od Gabrysi <3


Od Alicji :D

2 komentarze :

  1. fajny blog, miło się czyta ;) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    obserwacja za obserwację ;)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/07/lay-me-down.html nowa notka! zapraszam serdecznie każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Prosiłabym także o poklikanie w baner sammydress(pierwszy po prawej stronie bloga)dla Ciebie to tylko chwila, a dla mnie znaczy wiele. Z góry dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bawie się w obs za obs, ale kliknąć w baner i skomentować mogę :D

      Usuń