4 lipca 2014

Oficjalnie jestem...

Witam!
Od dziś oficjalnie mogę się nazywać licealistką! Widziałam moją listę klasy, 26 dziewczyn i 4 chłopaków.. średnio fajnie, gdy klasa jest po połowie to jest sympatyczniejsza,ale mam nadzieję, że będzie dobrze :D 

Rano pojechałam z Alicją do Poznania. Musiałam zawieźć oryginał świadectwa, zaświadczenie o egzaminie gimnazjalnym oraz zdjęcia. W końcu na legitymacji będę mieć znośne zdjęcie! :D 
Byłyśmy także w technikum do którego składała papiery, bo chciała zrezygnować z nauki. Byłam już w tym technikum tyle razy, że niedługo zaczną myśleć, iż też będę tamtejszą uczennicą, hahah. 

Ze szkół wróciłyśmy do CityCenter na... lody w McDoland'zie :D Nie myślałam, że McFlurry jest tak dobre. Chyba już wiem, co będę zawsze kupować zaliczając McDonalda...:) 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz