6 lipca 2014

Calcium Pantothenicum Jelfa

Hej!
Jakoś na początku czerwca (tydzień przed balem) zaczęłam brać tabletki Calcium Pantothenicum Jelfa. Na początku brałam jedną tabletkę rano, jedną po południu i jedną wieczorem. Po około tygodniu zwiększyłam dawkę do czterech tabletek i brałam jedną rano, dwie po południu i jedną wieczorem. 





Jedna tabletka zawiera 100mg wapnia pantotenianu, można brać sześć tabletek na dobę.  Nie zwiększałam już dawki do tylu, bo najzwyczajniej nie wyrobiłabym na kupowaniu. Jedno opakowanie kosztuje 8.90zł (przynajmniej w mojej aptece) i zawiera 50 sztuk tabletek. Nie jest to dużo, jednak ja w ciągu miesiąca zużyłam trzy opakowania, biorąc 3-4 tabletki.




Jakie efekty zauważyłam?
*Na początku kuracji bardzo szybko urosły mi paznokcie. Były jednak cienkie na górze (no cóż, tabletki niestety działały tylko na dół paznokcia, na górę już nie miały jak) więc je ścięłam. Teraz jednak odrosły mi o wiele mocniejsze niż były przed zastosowaniem tabletek.
* Przyspieszyły wzrost włosów. Nie wiem dokładnie, o ile cm urosły podczas tego miesiąca, jednak mama po zobaczeniu mnie około 3 tygodni od zaczęcia brania tabletek spytała ''co Ty zrobiłaś z włosami, że Ci tak urosły?''. Efekt musi być widoczny :) Sama też zauważyłam, że są dłuższe, więc dosyć mocno urosły.
* Nie zauważyłam działania na skórę. Nie wpłynęły ani na pogorszenie ani na poprawienie stanu mojej cery. 






Czy wrócę jeszcze to tych tabletek?
Szczerze mówiąc, to nie wiem. Efekty podobały mi się, ale bardzo lubię testować produkty. Może gdy nie będę miała pomysłu, czego używać, lub widocznie pogorszy się stan moich paznokci, wrócę do nich.  Na pewno warto je przetestować, bo krzywdy raczej nie zrobią, a mogą pomóc. :) 








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz