27 czerwca 2014

Zakończenie gimnazjum :)

Witam!
Dziś oficjalnie przestałam być gimnazjalistką. Jeszcze nie wiem, jak się z tym czuję, nie do końca to do mnie dociera.:) W moim przypadku obeszło się bez płaczu, z występów jestem zadowolona, jednak dużo osób nie wytrzymało i po prostu płakało. Zakończenie na sali dosyć szybko mi minęło, nawet nie poczułam tej półtorej godziny (w sumie dokładnie nie wiem). Dostałam książkę za świadectwo oraz statuetkę za trzy lata bycia w zespole. "Ardente" będzie mi chyba najbardziej brakować, chociaż mam nadzieję, że pani zgłosi nas i pojedziemy razem do Krakowa. 

Cóż mogę jeszcze powiedzieć?
To były bardzo udane i szczęśliwe trzy lata! Wiele się w moim życiu przez ten czas zmieniło, sama się zmieniłam i moje podejście do pewnych spraw. Miałam bardzo sympatyczną klasę i będę tęsknić za tymi ludźmi. Mam wielką nadzieję, że z chociaż kilkoma osobami będę nadal utrzymywać kontakt, ale czas pokaże.

Dla wszystkich osób z mojej klasy, które to przeczytają: Dziękuję wam za te trzy lata! I życzę powodzenia w kolejnych latach nauki, mam nadzieję, że miło spędzicie ten czas i będziecie czasem wspominać przyjaciół z IIIb z gimnazjum! :) 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz