21 czerwca 2014

W domu

Cześć!
Oskar pojechał dziś z rodzicami do rodziny, więc ja musiałam znaleźć sobie jakieś zajęcie w domu. Padał deszcz, więc nawet nie miałam co próbować wyciągać kogokolwiek na spacer. 

Obejrzałam film "Wybacz ale będę Ci mówiła skarbie" na podstawie książki Federica Mocci. Film świetny, ale jednak wolę książkę :D

Potem wzięłam się za przeglądanie pamiętników. To takie miłe czasem poczytać i powspominać, zwrócić uwagę na pewne drobnostki z przeszłości. Właśnie dlatego piszę pamiętnik - kiedyś robiłam to codziennie, teraz tylko gdy wydarzy się coś wyjątkowego. Spędziłam chyba z 2 godziny jak nie więcej na czytaniu własnych słów.Czytałabym dłużej, ale babcia wyciągnęła mnie do sklepu. : ) 


Z wczoraj-późnego wieczoru :) 

2 komentarze :

  1. Często jest tak, że książka lepsza od filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tezpisalam pamietniki, fajnie powrocic do dawnych chwil :)) pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń