2 czerwca 2014

Konkurs "Jestem Polakiem" Czarnków 2014

Hej!
Dzisiejszy dzień był naprawdę bardzo udany! 
Rano byłam godzinę u Oskara, a potem poszłam na PKS, by spotkać się z zespołem. Pojechaliśmy do Czarnkowa na rozdanie nagród i taki jakby koncert. Wykonywaliśmy utwór "Ojczyzna", za który otrzymaliśmy pierwsze miejsce. Po całym zdarzeniu znalazł nas pan kamerzysta i z Pamelą i Julią poszłyśmy odpowiadać na pytania do kamery! Fajne przeżycie, nie ma co :) Byliśmy także na lodach, które swoją drogą w Czarnkowie mają naprawdę dobre! 

Po powrocie zjadłam tylko obiad i od razu poszłam do Oskara. Nie mógł dziś jechać z nami, bo ma wysoką gorączkę, ale przywiozłam mu nagrodę tak czy inaczej, w końcu na wysyłanym nagraniu śpiewał z nami : ) 
Miałam być u niego dwie godziny której, niż planowałam, ale to nic :D 

Idę się umyć i spakować do szkoły, w końcu by wypadało, a nie, że prawie 22 a ja dopiero się dowiaduję, jaka jest zmiana planu na jutro ^^ 











4 komentarze :