6 czerwca 2014

Dzień Sportu - "Trzymaj formę!"

Cześć!
U mnie w szkole odbył się dzisiaj dzień sportu pod hasłem "Trzymaj formę". Jest to projekt organizowany w moim gimnazjum każdego roku w okolicach Dnia Dziecka. Miał odbyć się 31 maja (1 czerwca był to weekend), ale drugie klasy miały Info-Mat-Fiz , dlatego został przełożony na dziś :) 

Było zorganizowanych wiele konkurencji, sama brałam udział w trzech: robiłam koktajl, odpowiadałam na pytania w quizie oraz skakałam na skakance. Z Oskarem zrobiliśmy... cztery różne smaki koktajlów! Bananowy, truskawkowy, bananowo-truskawkowy oraz... bananowo-szpinakowy! Koktajl ten jest zielony, smakuje jak banan, a szpinaku nie czuć :) Dostaliśmy za pomysł maksymalną ilość punktów! 


Z Weroniką :D





Same różowe koktajle pozostały na koniec...było ich najwięcej!


A to dzieło koleżanek z równoległej klasy :D









Tak ambitnie pracujemy...^^

1 komentarz :

  1. You have a nice collection I love your collection so much hope you will like my indian movie collection http://www.guruofmovie.com

    OdpowiedzUsuń