1 czerwca 2014

Dzień Dziecka

Cześć!
Dziś już 1 czerwca, za 26 dni początek wakacji, koniec gimnazjum. Za 17 dni bal gimnazjalny... Ahhh, szykuje się dużo wrażeń w tym miesiącu :) 

Dzień zaczęłam ambitnie, bo od uzupełniania ćwiczeń z geografii. Potem teoretycznie zabrałam się za notatki z historii. Napisałam, choć mało dokładnie. Bardziej przyłożę się jutro :) 

Po południu oglądałam "Pretty Little Liars", a później przyszedł do mnie Oskar. Poszliśmy na chwilę do Alicji, bo musiał oddać jej zeszyt, a potem wróciliśmy do mnie i oglądaliśmy "Pamiętniki Wampirów". Dałam się także namówić na zamówienie pizzy. Będę przez niego gruba! No dobra, mocno się nie namęczył z namawianiem mnie...-.^ Uznajmy, że to tak w ramach Dnia Dziecka. 

Wieczorem przez półtorej godziny nie było prądu. Poskutkowało to tym, że brałam kąpiel w świetle świeczek. Co jak co, ciekawe doświadczenie :D 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz