25 maja 2014

Sałatka z kurczakiem i makaronem

Hej!
Na dworze jest tak ciepło, że na samą myśl o ciepłym obiedzie odechciewa mi się jeść. Był to idealny powód do zrobienia sałatki z kurczakiem i makaronem. Skąd ten pomysł? Na wycieczce z Weroniką zrobiłyśmy sałatkę z makaronu i wszystkich warzyw, jakie miałyśmy pod ręką. Został nam makaron po spaghetti więc trzeba go było wykorzystać. A kurczak? Pamiętam, że kilka razy jadłam tego typu sałatkę będąc u kogoś.

Składniki:
- 2 szklanki makaronu (wykorzystałam pełnoziarnisty)
- 1 pierś z kurczaka 
- 1 ogórek
- 1 papryka
- 1 puszka kukurydzy
- kilka liści sałaty
- 1 jogurt naturalny
- sól, pieprz, zioła prowansalskie, łyżka oleju

Makaron ugotowałam najzwyklej w świecie. Pierś z kurczaka rozbiłam, pokroiłam na drobne kawałki, posoliłam, posypałam pieprzem i ziołami prowansalskimi, a następnie usmażyłam na łyżce oleju. Ogórka i paprykę pokroiłam w drobniutką kosteczkę, sałatę ''podarłam''. Przesypałam wszystkie warzywa do miski, dodałam odcedzony makaron i kurczaka (ręcznikiem papierowym wytarłam z niego resztki oleju), wymieszałam z jogurtem naturalnym i... gotowe! 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz