6 maja 2014

Przegląd Pieśni Patriotycznej w Poznaniu

Cześć!
W zeszłym roku odbył się I Przegląd Pieśni Patriotycznej, dzięki któremu pojechaliśmy na Ogólnopolski Przegląd do Krakowa i później do Szczawnicy. W tym roku także postanowiliśmy wziąć udział. Z zespołem wykonaliśmy utwór "Tango na głos, orkiestrę i jeszcze jeden głos". W połowie piosenki wyłączył nam się podkład, wszyscy stanęli zestresowani....a ja zaczęłam się śmiać. Sama nie wiem dlaczego! Chociaż... przypomniała mi się wtedy sytuacja z Krakowa  i powiedziałam "mamy pecha do podkładów" - grupa zrozumiała co miałam na myśli i już nie byłam jedyną śmiejącą się :) Zaśpiewaliśmy jeszcze raz, tym razem bez szwanku. Mnie tam się dobrze śpiewało, nie wiem jaki był odbiór, zobaczymy :D Wyniki mają być przekazane telefonicznie, chociaż nie nastawiamy się na zbyt wiele.^^





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz