30 maja 2014

Co dziś tworzę? :D

Cześć!
Gdy tylko obejrzałam filmik nissiax83 postanowiłam, że zrobię te muffinki. Zmodyfikowałam trochę przepis - zamiast daktyli dałam suszone morele i żurawinę, a do ''masy sernikowej'' dałam najwięcej orzeszków ziemnych, trochę włoskich i trochę nerkowców. Słodziłam też miodem, a końcówkę wymieszałam z truskawkami, a nie malinami :) Całość wygląda całkiem ciekawie, choć jeszcze nie wiem jak smakuje (poza podjadaniem przy robieniu), bo tego dowiem się dopiero rano. Mam nadzieję, że rzeczywiście będą pyszne! 


Moja wersja: 


                                                             Zapas orzechów :D



Jako taki mały bonus..
Córka naszej pani od chemii studiuje japonistykę i zapisała dziś kilka rzeczy na tablicy właśnie w tym języku. Pani najpierw chciała mnie nabrać, że będziemy się tego uczyć na 6... i prawie jej uwierzyłam! Co jak co, ciekawe :D








3 komentarze :