28 maja 2014

Bieg w deszczu

Cześć!
Już wczoraj chciałam wybrać się na bieganie, ale przyszedł do mnie Oskar, więc zrezygnowałam.
Dziś jednak nie odpuściłam!
Kilka minut po 19 wyszłam, chociaż lał deszcz i to mocno. Mogłabym powiedzieć, że biegałam 40minut, ale.. nie oszukujmy się, musiałam co jakiś czas robić przerwy i iść jakiś czas, by nie paść. Kiedyś wyrobię sobie kondycję... kiedyś. :D 

W szkole mieliśmy dosyć nieprzyjemny wypadek na WF, dlatego po lekcjach musiałam się odstresować. Przyszedł na godzinę Oskar i robiliśmy razem zadanie na zajęcia artystyczne oraz dokończyliśmy naszą część projektu na chemię. 

Niedawno skończyłam jeść kolację, a za chwilę idę się uczyć biologii. W sumie nawet nie chciało mi się jeść, ale musiałam wziąć ostatnią tabletkę. Zaczęłam ''kurację'' Calcium Pantothenicum Jelfa, mam nadzieję, że mi pomoże! Czytałam wiele pozytywnych opinii i myślę, że ma szansę się sprawdzić. 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz