11 kwietnia 2014

Weekend! ♥

Hej!
Kartkówka z angielskiego poszła mi bardzo dobrze, a geografię będę pisać po świętach - także dzień w szkole zaliczyłam całkiem przyjemnie. Pisałam także konkurs ortograficzny, ale większość była na
małą/wielką literę, a to jest jedyne z ortografii, co zawsze zawalam :D 

Po lekcjach mieliśmy godzinę wolną,a następnie próbę.Mało co śpiewaliśmy, tak naprawdę to zespół siedział kompletnie niepotrzebnie moim zdaniem. I tak nigdy cała grupa nie pamięta, co i kiedy śpiewamy,więc mogła jedna osoba dostać scenariusz i nami kierować, a nie trzymać nas byśmy się nudzili i i tak nie słuchali. -.^

Po południu byłam na drodze krzyżowej. Teraz piję kakałko, przed chwilą skończyłam oglądać drugi odcinek Pretty Little Liars. Uwielbiam ♥ To uzależnia! Nałożę olejek na włosy i idę się myć, a potem pewnie albo wrócę do oglądania, albo pogram w simsy ^^ 


Zdjęcie z serii "Mam kota idiotę" <3

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz