2 kwietnia 2014

Słoneczny dzień!

Hej!
Dziś miałam mały powrót do szkoły, ale i tak nie było mnie na trzech lekcjach, bo mieliśmy próby przed Drzwiami Otwartymi w naszej szkole :) 

Po lekcjach wyciągnęłam Oskara do Rossmann'a , a później poszliśmy do "Bajki". Kupił mi sorbet ;) Kiedyś pamiętam jak kupiłam sorbet nad morzem, wyrzuciłam prawie cały, bo był tak okropny. Dzisiejszy za to bardzo mi smakował :D Może zaprzyjaźnię się z sorbetami na lato? Kto wie! 

Po powrocie do domu zrobiłam plakat z biologii. Uff. Skończone. Teraz tylko ułożyć notatkę i mogę prowadzić lekcje. Teoretycznie miałam to robić jutro, ale ze względu na Drzwi Otwarte, prawdopodobnie przeniesie mi się to na przyszły tydzień.

Trochę po 17 poszliśmy z Oskarem biegać. Ahh tak średnio nam szło. Na początku dobrze, potem obtarły mnie buty i chwyciła kolka, hahah :D Mam nowy cel - będę mieć taką kondycję, że okrążenie wokół Słonaw zrobię bez przystanku! Uda mi się. Jeszcze nie wiem jak, ale się uda!





Ta pomadka przepięknie pachnie! *.*










2 komentarze :

  1. Ta całe okrążenie akurat. Tak samo jak miałaś codziennie ćwiczyć a ty o jedzeniu piszesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dwoma przerwami przebiegnę całe okrążenie. Skąd możesz wiedzieć, czy ćwiczę codziennie czy nie? I co do tego ma pisanie o jedzeniu? Nie rozumiem, jaki cel miał Twój komentarz.

      Usuń