9 kwietnia 2014

Mikrofonia 2014+Okulista

Hej!
Dziś był finał Mikrofonii :) Jako zespół dostaliśmy wyróżnienie i jeśli dobrze myślę, śpiewamy 8 czerwca, ale nie jestem pewna :D Poszło nam chyba dobrze, pani była z nas zadowolona więc...jest OK! 

Rano, przed Mikrofonią, byłam u okulisty. Jeszcze nigdy nie miałam badanego wzroku maszynami, więc było to dla mnie coś nowego. ''Za chwilę poczujesz powietrze na oku'' TSSS! Psikło mi w oczy, aż się wystraszyłam. Będę mieć okulary do czytania,odrabiania lekcji,komputera... Ciekawe tylko kiedy :D




2 komentarze :

  1. Z okularami to już wogóle brzydka będziesz tylko nie wychodź w nich na zewnątrz :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A teraz mała lekcja czytania: "Będę mieć okulary do czytania,odrabiania lekcji,komputera...". Jest tu napisane coś o wychodzeniu w nich na zewnątrz? Nie. :)

      Usuń