21 marca 2014

Wiosna!

Hej!
W końcu bezkarnie mogę mówić, że mamy wiosnę (chociaż twierdzę to od początku lutego). Dziś było około 20 stopni! Po dworze chodziłam w krótkim rękawku, ciepluuutko ♥ 

Lekcje dziś były sympatyczne, nawet pomijając sprawdzian z geografii, który po prostu był.. straszny. I nie przesadzam. Ale nieważne, poprawię :D 

Z próbą zespołu uwinęliśmy się bardzo szybko jak na nas. Muszę jutro poszukać podkładki z nadrukiem naszego gimnazjum. Każdy nauczyciel po kolei mi dziś gratulował wczorajszego konkursu, aż mi tak jakoś dziwnie było...ale miło :D 

Po południu w domu wzięłam się za ćwiczenia. Włączyłam "Pretty Little Liars" i zaczęłam skakać na skakance. Po pół godzinie mi się znudziło i pozostałe 15 min robiłam inne ćwiczenia, które przyszły mi na myśl :)

Wieczorem przyszedł do mnie Oskar. Musiał się pokazać na skype na kamerce, ponieważ moja babcia rozmawiała z ciocią i prababcią (która aktualnie u niej jest). Hahah, ja czułam, że one go tak wrobią :D 




1 komentarz :