1 marca 2014

Targi Edukacyjne

Cześć!
Z Oskarem i Alicją pojechaliśmy dziś do Poznania. Głównym celem były targi edukacyjne. Oni porozmawiali z osobami z technikum, do którego się wybierają, ja rozglądałam się trochę za jakimś ciekawym liceum.

W pawilonie, gdzie porozkładane były stoiska szkół wyższych, grałyśmy w jakąś dziwną gierkę oraz pani robiła mi i Alicji paznokcie : ) Wybrałam sobie niestety tak jasny kolor, że na moich paznokciach jedna warstwa wygląda jak przezroczysty. 

Zaliczyliśmy także CityCenter. Nie ma to jak ''zdrooowe'' jedzenie w KFC ... ale przynajmniej kawałek dalej kupiliśmy lody. Mmm, w CityCenter w Poznaniu są najsmaczniejsze lody! Stwierdzam to oficjalnie! 

Alicja przeciągnęła nas także po sklepach. Ile kombinowania... 
Sama na końcu zaliczyłam SuperPharm i kupiłam maseczkę z L'biotica Biovax, zobaczymy jak się będzie sprawdzać. :D

I to by było tyle z dzisiejszego dnia.Od jutra nauka, od poniedziałku szkoła. Ehh, nieważne :D 



 Nie ma to jak Alicji palec na zdjęciu <3





Bransoletka zakupiona dziś w CityCenter :) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz