22 marca 2014

Sobotni spacer ♥

Hej!
W południe poszłam na chórek. Chociaż moja szkoła nie należy do mojej parafii, będę śpiewać na rekolekcjach w Miłosierdziu :) Jakoś tak...cieszę się z tego powodu, nie wiem dlaczego :D Co prawda z trzech dni będę musiała nadrabiać materiał z dwóch pierwszych lekcji, ale z polskiego mamy same powtórki, a z matematyki aktualnie czytanie informacji ;) 

Niedawno wróciłam ze spaceru. Poszliśmy z Oskarem się przejść, po drodze zahaczając do "Nawrockiego" po lody. Mmm, będą to moje ulubione w moim mieście, ale tych poznańskich i tak nic nie przebije :D 

Jest tak ciepło! Niech ta pogoda się utrzyma już na stałe! Dziś dodatkowo nawet nie wieje, więc w bluzie było mi ciepło. Wiosna mogłaby konkurować z latem o bycie moją ulubioną porą roku ^^










1 komentarz :

  1. You have a nice and great blogging way help to provide some tips for my blog http://guruofmovie.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń